TÄLTA !

hej bloggen,  i förr går sov emma och jag hos jennifer, vi tältade :) hur kul som hälst!
vi badade och cyklade mm !:D  Vi vaknade 8..Zzz

Dagen efter badade vi och åkte till vårvik och sånt.. Vid 2 åkte jag hem och åt och fixade mig:D
Sen kom matildas mamma och hämtade mig, hon sjussade oss till stan :) vi gick på stan lite..
Köpte upp mitt presentkort på makeup store. Skulle köpa en mascara men råkade köpa nått annat..
Men aja, sen köpte jag och matilda ett linne, 50% XD Sen gick vi på eclips !!! hur bra som hälst !!:D
kuuuuuuuuuuuuul!:D<3

Sen åkte jag hem till jennifer, där väntade gruppen.. Cajsa, madde,linnea och emma, alla utom Cajsa
tältade med oss, hon skulle bort ;) Hade skoj !  Somnade typ vid 3 och vi i ena tältet ( emma,jag och jennifer)
vaknade 8 .. vi väntade lite men madde och linnea sov vidare så vi gick in.. 11 vaknade linnea och madde :P
BRukare jag också göra men dom byggde eller nått utanför :P:P  har inte nå bilder,, ddet var mest jennifer som
knäppte ;)

pusssssss

Publicerat: 2010-07-06 @ 15:50:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!