* J *

Hej bloggen !

Idag vaknade jag halv 10. kollade på tv och käkade frukost. gött.. 
Sen ville min bror spela lite minigolf, så vi tänkte åka till boulongen 
och göra de en snabbis :) Sen ikväll så ska vi till Bodin (L) 
Ska grilla lite och mysa, sover där (A) 

 

det här har jag på mig idag:

* gult linne från gina tricot
* svarta avklippta shorts



och mina fina armband från kreta

* ena står de Sapa på ( som betyder Sara på grekiska )
* de andra har jag fått av marie (jennifers mamma)(A)


 / sara
Publicerat: 2010-07-18 @ 13:36:57


1 kommentarer
Postat av: jennifer

Fin header stumpan! Älskar dig (L)

2010-07-19 - 20:08:46 | URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!