Torsdag...

HejHej på alla, eller ingen läser ju min blogg men
hej ändå. Idag är det ju torsdag. Det känns som
att det är fredag....

Igår tog jag svininfluens sprutan för andra gången.
Jag gick på dans efter skolan för jag hade inte så ont i
armen. men efter dansen ficka jag ont, och mådde
sådär,, men jag gick till skolan idag. Vi fick sluta
lite tidigare. Sen när jag kom hem har jag typ bara
pluggat. Nu orkar jag inte plugga mer så ska kolla på
andra avenyn nu. Hejdå !!:) 

Publicerat: 2010-01-28 @ 16:45:31


3 kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag läser den:)

2010-01-28 - 19:18:23 |
Postat av: Anonym

2010-01-28 - 19:19:30 |
Postat av: Anonym

Hej du Sara

Vi är flera som läser dig blogg :) Ha det så bra och ta hand om din ömma arm

2010-01-29 - 09:34:45 | URL: http://mammaulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!