Ner för backen..

 
  HejHej allihopa


 Idag i skola så började vi dagen med att ha gympa ute.
 Vi åkte pulka. Det var typ roligt i början men sen typ efter
 3 minuter vart det trökigt. Vi frös jätte mycket. Så när vi 
 kom fram till  gympasalen satte vi oss vid elementen.
 ( oss= jag, Matilda och Jennifer ) Sen när vi kom in i skolan
 så såg vi att det hade läckt in vatten från taket in i matildas
 skåp, hons jacka var dyngsur och hon fick slänga massa 
 pappper. Hon la in sina skaker i mitt skåp tills dom fixar nått
 annat skåp. Det var fleras skåp som också blev blöta men
 mitt klarade sig precis ' tror jag :S '. A men vi slutade
 20 över tre och Jennfifer följde med mig hem. Jag kom
 precis ut från duchen och tog på mig en skön pyamas.
 Imorgon är det äntligen Fredag. Tror att jag följer med 
Jennifer hem efter skolan då. Hejsvejs sålänge <33

                 //Sara 







 

  
Publicerat: 2010-01-21 @ 18:59:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!