Lördag och Söndag


Igår så vaknade jag ungefär 9 kanske, och kollade på tv och sånt.
Sen skulle vi åka till mormor. Vi svängde förbi vablo och köpte
en blomma till mormor och en till min morbror danne och hans
tjej Anna som inflyttnings present typ. Och så var vi där en 
stund och kollade mm, och sen åkte vi till mormor och åt kött
och pomfritt. Vi kanske åkte hem vid typ 5.Då lämnade vi av
pappa och Oscar vid våra kusiner. Dom och kollade
på robinsson där. Jag och mamma åkter hem och kollade.

Men idag är det dans hela dagen. Först jazz och sen hip-hop
och discco direkt efer. Dét blir kul :)
Jag vet inte vad jag ska göra nu, men jag får väl hitta
på nått. 

            Puss och kram och hejdå  ♥
Publicerat: 2010-01-24 @ 09:58:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!