Dans hela dagen !!:D

Hej bloggen


Idag har det varit jätte kuul.
Vi åkte till uddans. Och var
på ungefär som ett läger
fast bara över dagen
( jag har nog sagt det )
Men vi började med att
dansa hip-hop i 2 timmar
och sen gick vi och åt.
Sen fortsatte vi med 2
timmar disco. Det var
hu kul som hälst. Jag
är värkligen glad att jag
kom med i tävlingsgruppen.
Har typ bara kommit hem
och duchat och kollar på tv.
Imorgon äe det skola och
vi ska vara ute och spela
rugby* eller vad det heter.
Burrr.... aja. Jag ska gå nu bye


Publicerat: 2010-01-17 @ 17:44:42


3 kommentarer
Postat av: LovisaFagerudd

Gud vad kul det var :D<3



Jag är den dära lilla tjejen med ljust hår som inte dansar så bra ;P

2010-01-18 - 18:04:32 |
Postat av: Sara Larsson <3

nej jag vet inte vem du är :P<3 ( vet inte hur jag ska svara )

2010-01-19 - 15:58:51 | URL: http://saralarssonnn.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson <3

nu fattar jag vem du är :D<3 du var ju visste bra på att dansa !:D

2010-01-19 - 16:16:10 | URL: http://saralarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!