RUBRIK

Idag när jag vaknade var jag så himla trött, jag ville bara
somna om, och så frös jag också. Idag hade vi spanska och
musik prov också, får se hur det gick, antagligen dåligt.
Efter skolan gick jag hem och åt mellis och sen skjutsa *
mamma mig till friträningen. Sen hämtade hon mig och
jag åkte hem och ducha och åt.


Imorgon är det tisdag. Då är det dans ( disco )
Jag tror att Matilda skulle följa med och kolla. :)<3


Nu ska jag bara ta det lungt och kolla på tv. Jag är så trött.

Älskar mina kompisar <33333
Saknar dig Jennifer:D<333333

Publicerat: 2010-02-22 @ 18:32:56


1 kommentarer
Postat av: j o s e f i n e

svar: haha :D <3

2010-02-23 - 15:16:38 | URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!