Ett litet inlägg av mig


Jag har inte bloggat på så läge så jag tänkte skriva något nu.
Ja, den här veckan har det inte hänt något specielt. Typ skola
och dans. Kul som vanligt !:D  Sen var jag på mammas jobb
efter dansken en stund, för vi skulle till Danne ( min morbror )
för han fyllde år då..Hon jobbar på shaflors men det här var på
Hedvigs



Jag ät en very good kladdkaka där..:D 



och drack juice..

kaninerna som dom hade där

haha, bara en blomma som var där

i själva.. vad heter det ? växthus, blomm affär.. aja men som typ
plantagen XD



Inte så intressnat men...
Idag har jag varigt i skolan och sen kom hem och åkte på dans,
idag var det discodans ! kulkul...
Jag kom nyss ut från duchen och nu ska jag kolla på nått roligt på
tv om det finns något..

Seeyaa later!! :D♥


Publicerat: 2010-02-09 @ 19:37:17


1 kommentarer
Postat av: bästajennifer

M...mm mmmm gud vad gott med kladdkaka :)

Ses sen! puss

2010-02-11 - 07:36:05 | URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!