Skola sen hem!

Hejss!

Idag började 20 över nio. Skööönt!
Men jag Jennifer och Matilda trodde att den började
nio så vi kom dit 'lite' tidigare.. lite drygt sådär.
Vi går ju på kör och det var för första gången idag.
Tränar till lucia. hahah.. julsånger blir de!
Sen hemkunskap sista lektionen på elevensval.
spagetti och köttfärssås och kladdkaka. mums!

Efter skolan hämtade jag Oscar, och gick sedan
hem. Ska hem och ta det lite lungt idag. hinner
inte med sånt så mycket! chilllllll, hehe.

Snälla kan nån hjälpa mig med hur man får
photoshop?? Visst är der gratis!?

Kommentera järna om du kan hjälpa mig.
Annars kan du göra det ändå!! :)

Puss och Kram

Publicerat: 2010-08-27 @ 15:45:15


1 kommentarer
Postat av: alva

Nä, photoshop kostar typ mellan 400-4000 :)

2010-08-27 - 21:16:10 | URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!