Jennifer och Sara!

Hej allihoop!

Tänkte berätta lite om min torsdag. Den började ungefär klockan 10  över 6 av att Jennifer ringde.
( hon skulle göra det ) Gick upp dådå och slöa vid teven och sen klädde jag på mig och fixade mig.
Sen vid halv 9o gick jag till skolan. Vio började klockan 9. Pratade om regler i små grupper, tröök.
Sen gjorde vi lite tävlingar i gympasalen. Sista ''lekdagen'' nu. Imorgon börjar skolan på alvar!!
får ju betyg för första gången nu i 8an så man är ju lite nervös efter som jag är ju inte bäst direkt
om man säger så :/ Dom har ju ändrat betygen ochså, kommer inte längre vara IG-G-VG och MVG.
Utan 12345 eller hur var det... aja inte mvg.... ivarjefall! Så blir svårare nu när vi väl får betyg!!!! åh
Jaja.. efter skolan knallade v i hem till Jennfier och käka mackor! gjorde massa kul som, badade data
och så knäppte vi lite kort ! lägger ut lite kort då och då kanske ;)
Skulle egentligen sy idag efter skolan, men det var en som inte kunde så blev kanske på lördag eller
något ist. Ska träna i en lokal imorgon också med gruppen super kul !!

nu sk jag fortsätta att kolla på danska hollywoodfruar, haha det är så himla sämst !!



hahah skämt bilder gillar de! :)(L)
Publicerat: 2010-08-19 @ 22:11:28


2 kommentarer
Postat av: alva

Vi har G, VG och MVG :)

2010-08-20 - 14:53:31 | URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

hahahahahahahahahahaha vilka sköna bilder! Var inte orolig för betygen Sara, det kommer säkert bli toppen! Man behöver ju inte vara bäst på allt, skönt va! PUSS från dansfröken ;)

2010-08-21 - 20:42:41 | URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!