Har inte bloggat nått alls...

Fårlåt att jag inte bloggat på hela veckan men kolla in www.matildaochsara.blogg.se så har vi skrivit lite ivarjefall.
jag har haft det jätte bra första veckan när vi bara var familjen, sen på lördagen möttes min och matildas familj på torp och fika mm. sen åkte vi hem till matildas stuga, vi har haft jätte mysigt de lilla vi hann med.. men vi har vart på Liseberg ivarjefall, åkte massa karuseller som tex BALDER.. hehehh tänk att vi vågade.. vi skrek hela vägen !!! jätte kul :) Vi var tvungen att åka hem för Matilda fick körtellfeber ! Så synd för hon.. men vi kanske kan hitta på nått nån annan gång istället :):) (L) <3 kryaa!!





Publicerat: 2010-08-06 @ 12:08:50


2 kommentarer
Postat av: matilda

ja du måste följa med nästa år om vi får stugan:D

(om du vill) fast jag tror att du vill:)(L)

älskar dig!!!!<3<3

2010-08-07 - 11:07:33 |
Postat av: sara

jaaaaaaaaaaa :)<333333

2010-08-07 - 13:18:22 | URL: http://saralarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!