Dans hela dagen!

hej!

Vaknade 10 hos Jennifer. Gick upp och tog frukost ovh slappa framför teven!
Vid 12 kanske, hämtade mamma mig. Skulle hem och äta och fixa innan dansen.
Den började halv 4. Men givk till bussen vid 2. Började med jazz. Vi var bara 6st,
alla hade typ slutat. Men jag, Jennifer och Emma ska byta till en annan jazz grupp
på Torsdagar klockan halv 7 tror jag. Ska bli kul! Vet inte vilka som går där men
antar att det är dom som är mycket bättre en mig!! haha. Sen käkade jag, Emma,
Cajsa, Jennifer och Johanna på Java, Macka. Det var ju mysigt! Sen började tävlings-
gruppen 10 öveer 6. Körde hip-hop hela lektionen.. kändes sådär... men det var säkert
för att vi inte dansat hip-hop på jätte länge. Asså det var kul, men kändes bara inte
som att jag fått in hip-hopen liksom eller vad man ska säga.. hehe babbel...!

Ducshade nyss nu så ska väl ta nått och äta nu.. man blir så hungrig efter att ha tränat!

Puss och Kram

Publicerat: 2010-08-22 @ 20:51:58


2 kommentarer
Postat av: alva

Sv: Mjo.. vi får väl se, kanske börjar på ackes om det är bra där, inte så kul att gå i en grupp där man inte känner nån :P haha :)

2010-08-22 - 20:57:34 | URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Hej Sara! Det blir säkert bra med hiphopen ska du se, såg inte så mycket i singel, men det såg bra ut i par i alla fall =)



Kram

2010-08-23 - 11:36:02 | URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!