Torsdag

Tjaa, sitter här framför datan och lyssnar på musik !!:D

Idag var det torsdag, dryyg dag... jag och Jennifer skulle
egentligen på stan idag men vi orkade inte i det här vädret.
Vi gick hem till mig istället. ;)

Imorgon är det är det äntligen fredag !! sköönt..
efter skolan tror jag att jag går hem, för jennifer ska
tillJosefine hennes syrra så jag tror inte jag är med
henne. Sen på lördag ska Jag på bounce, äntligen,
har längtat såå, Jennifer ska ju också gå så det
blir bra de även fast jag kanske inte kommer se
henne så bra, eller hon kanske ser mig ganska
bra eftersom aa,,,.... !! :D

men nu ska jag hoppa in i duchen ! pussssss <3333






Publicerat: 2010-04-22 @ 19:27:35


2 kommentarer
Postat av: jj

hahahahaaaaa jäätteekkuul Sara ! :D

2010-04-23 - 15:22:52 | URL: http://www.jjenniiferbodiin.blogspot.com
Postat av: Sara

vadå? det är ju så, jag lovar att du kommer se mig och jag kommer inte att se dig !:D

2010-04-23 - 22:09:23 | URL: http://saralarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!