Sista skoldagen !

Nu är det äntligen sista skoldagen innan påsklov.
Ska bli så himla skönt med looooooooooooooov.
Nu är det snart skola, om ungefär en timme.
Jag har gjort iådning mig. Och tänkte slänga in ett
inlägg eftersom att det var så längesedan.

Efter skolan går jag och hämtar min bror
och jennifer går hem och lämnar gympa
sakerna och tar med pyamas mm.
För hon ska sova här. Det ska bli kul för det
var så hilma längesedan nu känns det som .






GLAD PÅSK PÅ ER ALLA !:D


                                                                   //SARA :*
Publicerat: 2010-04-01 @ 07:34:41


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du

2010-04-04 - 19:03:00 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!