BOUNCE

Hej. Det har varit en jätte rolig helg för mig !
Först på Lördagen åkte jag och mamma till stockholm och gick
där lite. Sen typ vid 6 halv 7 tror jag, åkte vi till glloben !!!!!!!!
Vi gick in i globens shoppingcenter och tog något som hette
och en kaka, mums.. sen gick vi och ställde oss i kön in till globen
som gick väldigt fort. Innan vi satte oss gick vi på toa och köpte vi



dom var goda, prööva dom kanske ?!!

Sen började den underbara showen. Jag fick inga bra bilder
på mobilden och jag glömde kameran hemma och jag orkar
inte ladda in bilderna från mobilen just nu.... kanske hittar
nå bilder på internätt sålänge. Men det var ivarjefall den bästa
ja showen jag vartit på, synd bara att det var den sista...
Jag hade önskat att den var mer än 2 och en halv timme,
men det var gryymt ändåå !!!!




puss !

Publicerat: 2010-04-25 @ 22:01:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!